. سردار شریف با تأکید بر این که به رغم اخبار منتشر شده، سپاه عملیات مستقل زمینی در سوریه نداشته است گفت: «انتقام سخت از داعش و تکفیری ها، به واسطه شهادت "شهید حججی" و مدافعان حرم در دستور کار سپاه قرار داشته و به فضل الهی در زمان مقتضی عملیاتی می شود.» شبکه خبری المیادین صبح روز گذشته با انتشار خبر و تصاویری اعلام کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات گسترده ای را به منظور گرفتن انتقام خون شهید حججی که چند روز پیش توسط تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسید، در منطقه ای به نام «حمیمه»در این کشور آغاز کرده است.
شیرازی: انتقام خون شهید حججی به زودی از تروریست‌ها گرفته خواهد شد
به گزارش میزان، حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه هم با بیان این که انتقام خون شهید حججی به زودی از تروریست‌ها گرفته خواهد شد، اظهار کرد: انتقامی که سپاه از تروریست‌ها می‌گیرد انتقام سختی خواهد بود.
توضیحات فرمانده لشکر 8 نجف درباره جزئیات به اسارت درآمدن شهید حججی
فرمانده لشکر 8نجف سپاه نیز روز گذشته در گفت و گو با فارس درباره جزئیات نحوه اسارت و شهادت شهید محسن حججی اظهار کرد: در منطقه درگیری‌ها یک قسمت مثلث مشترک بین مرز عراق، اردن و سوریه هست که حالت استراتژیک دارد. سیف ا... رشیدزاده ادامه داد: بعد از مذاکرات آستانه (بین ایران، ترکیه، روسیه و سوریه) که هدف آن ایجاد 4 منطقه امن در جبهه سوریه بود، آمریکایی‌ها سعی کردند دست ایران را از این منطقه کوتاه و به این واسطه ارتباط ایران با جنوب لبنان از سمت عراق را حذف کنند که نقش آمریکایی‌ها در پشت صحنه مذاکرات بسیار برجسته بود. رشیدزاده افزود: روز یک شنبه هفته گذشته آمریکایی‌ها یکی از مقرهای همین منطقه که گردان حشدالشعبی حضور داشت را بمباران می‌کنند و 30 نفر در این حمله از گردان سیدالشهدای حشدالشعبی شهید شدند. فرمانده لشکر 8نجف اشرف در نهایت تصریح کرد: بلافاصله بعد از این حمله در سحر روز دوشنبه هفته قبل نیروهای داعشی به مقری که شهید حججی هم حضور داشت حمله کرده و درگیری صورت می‌گیرد و حدود دو ساعتی هم بچه‌ها مقاومت می‌کنند اما آخر کار یک عامل انتحاری ورود پیدا کرده و شهدای زیادی می‌گیرد؛ شهید حججی هم در این عملیات انتحاری مجروح می شود و پهلو و دست راست ایشان ترکش می‌خورد و نهایتا از سه طرف محاصره صورت گرفته و شهید حججی اسیر می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   ,