فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: برنامه‌های نیروی زمینی ارتش در سه محور ولایت مداری، ولایت محوری، عدالت محور و شایسته سالاری استوار است. فرماندهی معظم کل قوا(حفظه الله) در مورد کتابچه بازنگری در تغییر ساختار و سازمان نیروی زمینی فرمودند " من این کتابچه را خواندم، نهاد این کتابچه در چارچوب و ذهن من تنظیم شده است".

امیر حیدری افزود: در طرح لبیک ما به دنبال چهار هدف انضباط یگان‌ها، ارتقای معیشت کارکنان و منزلت اجتماعی آن‌ها، ارتقای توان رزمی یگان‌های تابعه و رسیدگی به مشکلات کارکنان و تکریم آن‌ها هستیم.
وی به دو مولفه قدرت در نزاجا اشاره کرد و گفت: اولین مولفه پرقدرت نیروی زمینی، یگان بالگردی و دومین مولفه قدرت، توپخانه نزاجا محسوب می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: نیروی زمینی با توجه به نیاز یگانی خود در زمینه بالگردی برنامه‌ها و طرح‌های خوبی را در دستور کار خود قرار داده است.

امیر حیدری اضافه کرد: مولفه مهم دیگر نیروی زمینی ارتش به واسطه تهدیدات منطقه‌ای و همچنین بالا بردن آمادگی رزمی در بخش توپخانه‌ای است که با دارابودن نیروی انسانی مجرب و تجهیزات مطلوب سعی داریم قدرت توپخانه‌ای را افزایش دهیم و تاکنون موفقیت‌های بزرگی به دست آورده‌ایم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   ,