وی افزود: ولایتمداری که در نیروی زمینی به عنوان اصل قرار دادیم به این معناست که به هر میزان در انجام مأموریت‌های ابلاغی در مسیر منویات، ولی امر مسلمین حرکت کنیم و خداوند به آن حرکت برکت و نورانیت می­ دهد، این امر دلیل علمی، عقلی و نقلی دارد.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داریم، ولی خدا نسبت به همه ما در ارتباط با فهم دستورات الهی آگاه­‌تر و بصیرتر و عالم‌تر است، بنابراین، چون علم او از علم ما بیشتر است و بصیرت او نافذتر است مشکلات را بهتر می­‌توانند رصد کنند و در جهت رفع آن با دستوراتی که صادر می­‌فرمایند فرامینشان می­‌تواند نقش هدایتی و تبیینی داشته باشد و افق­‌های تازه­ و روشنی را با بصیرت خود برای ما می‌گشایند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: عزت، توفیق، موفقیت و برتری ما در برابر دشمن در روز واقعه وقتی محقق می­‌شود که طبق فرامین و فرمایشات رهبر معظم انقلاب گام برداریم و اگر این اتفاق بیفتد جامعه آرامش خود را پیدا خواهد کرد.

امیر حیدری ابراز داشت: ما در نیروی زمینی ارتشکاری جز انجام فرامین رهبر معظم انقلاب را طرح‌­ریزی نکردیم و در اجرای فرامین صادر شده ۲۳ طرح نوشه شده است که اصل ولایتمداری در این طرح‌ها تجلی پیدا کرده است.

وی در این بخش از سخنانش با اشاره به اینکه همه ما باید سرباز و مطیع امر ولایت باشیم، بر انجام دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر کارآمدی، تحرک و چابکی در نیروی زمینی تأکید کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه گفت: اصل دومی که در نیروی زمینی به آن توجه ویژه داریم اصل عدالت‌محوری است، ما اعتقاد داریم که عدل مطلق خداوند است، ولی عدالت نیز باید تا حد امکان در جامعه جاری و ساری باشد و ما باید در مسیر تحقق این عدالت سعی و تلاش کنیم.

وی افزود: سومین اصلی که در نیروی زمینی به آن نگاه ویژه‌­ای داریم اصل شایسته سالاری است. ما باید افراد شایسته را در رده­­های مختلف نیرو شناسایی کنیم و مسئولیت‌ها را به آن‌ها بسپاریم، در این اصل نباید به درجه افراد نگاه داشته باشیم بلکه باید میزان فهم آن‌ها در قبال مسئولیت و مأموریتی که به آن‌ها محول خواهد شد را اصل قرار دهیم.

در ادامه این مراسم از تعدادی از کارکنان نمونه نیروی زمینی تجلیل شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   ,