رئیس سازمان بسیج افزود: اینها بهانه‌ای است که هر از چند گاهی مطرح می‌شود و خود آن‌ها هم بهتر از هر کسی می‌دانند، بازرسی از مناطق نظامی ما منتفی است.
وی در ادامه در جمع خبرنگاران گفت: همایش خبرنگاران بسیجی سراسر کشور در سالروز مبارزه با استعمار انگلیس در سالروز شهادت رییسعلی دلواری برگزار شد که این اعلام مجدد در مقابل خط استکباری امریکا،رژیم صهیونیستی و انگلستان و همچنین ابراز تعلق مجدد نسبت به مبانی انقلاب اسلامی خاصه شهدا و خصوصا شهدای خبرنگاران است.

سردار غیب پرور افزود: خبرنگاران ماهم می توانند در جبهه حق حاضر باشند وهم دشمن شناسی کنند وهم دشمن ستیزی که این دشمن ستیزی کار سختی است وقتی در جبهه جهاد فرهنگی قرار بگیریم.
وی اظهار کرد : ما پیروزی انقلاب را در پناه ایستادگی در برابر استکبار داریم، استعمار انگلیس یک زمان خیلی شفاف عرضه اندام می کرد که همین رییسعلی دلواری نمونه بارز مبارزه با انگلیس است و تا برسد به نهضت مشروطه که حرکتی است که علمای دینی ماانجام دادند.

رییس سازمان بسیج گفت : در این زمان و در 4 تا 5 دهه اخیر امریکایی ها هستند که مواضع استعماری را به پیش می برند و مردم ما دشمنان و استعمار را خوب شناختند و هم خوب عمل کردند، تازمانی که این دشمن ستیزی در جوهره انقلاب ما وجود دارد حتما انقلاب ما دارای حیات و بالندگی است.
سردار غیب پرور تاکید کرد : بسیج آمادگی کامل دارد در حوزه های مختلف به دولت کمک کند ، انسانهای متخصص و فرهیخته و آشنا به مسائل کشور در اقیانوس بیکران بسیج وجود دارند و حتما در صورت نیاز کمک می کنیم.
جانشین فرمانده سپاه در بسیج مستضعفین گفت: در فرایند انتخابات سخنانی گفته شد در رفع بیکاری، اشتغالزایی، در افزایش تولید، که این مطالبات مردم هست و انشا الله که دولت موفق بشود مطالبات مردم را خوب جوابگو باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   ,