واشینگتن فری بیکن: اوباما در حال بررسی صدور مجوز فروش تسلیحات پیشرفته روسی به ایران
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی «واشینگتن فری بیکن» در گزارشی اختصاصی نوشت:‌ مقامات آمریکایی بارها اعلام کرده‌اند فروش تسلیحات به ایران نقض تحریم‌های وضع شده در سازمان ملل علیه تهران است. 
به ادعای این گزارش، آمریکا قدرت تحریم‌ فروش تسلیحات مهم روسی به ایران را دارد؛ اما تا کنون از اعمال چنین تحریم‌هایی امتناع ورزیده است. همین مسئله این پرسش را در اذهان برخی نمایندگان کنگره آمریکا بوجود آورده که آیا دولت اوباما در قبال این موضوع تسلیم شده است.در ادامه این گزارش ادعا شده است: دولت اوباما تحت قوانین وضع شده در آمریکا از این اختیار برخوردار است که فروش سامانه اس-300 روسیه به ایران را غیرقانونی اعلام کند. با این وجود مقامات آمریکایی پس از گذشت چندین هفته از اعلام موضع صریح خود در این رابطه طفره رفته‌اند. اگرچه مخالفت خود را با این مسئله اعلام کرده‌اند؛ اما اقدامی عملی در این رابطه صورت نگرفته است.
واشینگتن فری بیکن در ادامه نوشت: مقامات دولت آمریکا همچنین از ابراز هرگونه اظهار نظر در رسانه‌ها درباره اینکه آیا رئیس‌جمهور در حال بررسی اقداماتی در این رابطه در آینده است، خودداری کرده‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : اقتدار ملی ,   ,