معاون هماهنگ کننده ارتش دریادار حبیب الله سیاری صبح امروز در همایش سراسری فرماندهان با درود بر بنیان گذار انقلاب اسلامی  و تقدیر و تشکر از حضور فرماندهان حاضر در همایش بویژه سردار سرلشگر باقری ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح گفت : با توکل به خداوند بزرگ در اجرای تدابیر فرماندهی محترم کل ارتش , نخستین همایش سراسری فرماندهان با اهداف زیر برگذار می شود .
رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش ج.ا.ا. به تبیین تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در موضوع ارتقای توان رزمی برای رویارویی با تهدید به ویژه در وضعیت کنونی جهان پرداخت و افزود: اهمیت  تبیین تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در حکم انتصاب امیر فرماندهی محترم کل ارتش و نیز انجام هماهنگی لازم میان همه ی فرماندهان در جهت اجرایی شدن سیاست های قرارگاه مرکزی و ستاد کل نیروهای مسلح از نکات مهم در برگزاری این همایش می باشد.
دریادار سیاری افزود : تبیین جهت گیری های امیر فرماندهی محترم کل ارتش ج. ا. ا برای اجرایی شدن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و همچنین تبیین انتظارات امیر فرماندهی محترم کل ارتش ج. ا. ا از فرماندهان و مدیران و کارکنان ارتش ج. ا. ا از دیگر مباحث مهم این همایش است.
این فرمانده عالیرتبه ارتش با اشاره به تبیین ویژگی های فرماندهی جهادی در این همایش بیان داشت: بهره برداری از سخنان ارزشمند میهمانان و تلاش در جهت هم افزایی عملکرد فرماندهان و مدیران برای انجام ماموریت از موارد دیگر مورد بررسی در همایش می باشد.
معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه افزود : فردا نیز همایش با اهداف یاد شده همچنان برقرارست  امیدواریم مدیران و فرماندهان حاضر بیشترین بهره را از نکات مورد بحث ببرند .
دریادار سیاری در پایان این مراسم ایشان از سردار محترم سرلشگر باقری ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح به خاطر حضور و ارائه ی رهنمودهایشان تشکر کرد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   ,