فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دفاع مقدس ما را به تقوا دعوت کرد، گفت: آن تقوا باعث شده بود در گرما و سرمای طاقت فرسا و در زیر آتش گلوله و خمپاره حال خوشی داشته باشیم و ما باید امروز نیز در سختی‌ها و ماموریت‌ها آن حال خوش را داشته باشیم.

موسوی تصریح کرد: دفاع مقدس به ما اعتماد به نفس، خوداتکایی و امیدواری داد و ما را به وحدت، انسجام و یکپارچگی دعوت کرد و پیروزی‌های دفاع مقدس نیز به برکت آن وحدت و همدلی نیروها و مردم بود.

وی با یادآوری الطاف الهی در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: خداوند به واسطه دفاع مقدس دریچه‌هایی از نور و معرفت را به سوی ما باز کرد که امروز می‌تواند راهگشای مشکلات ما باشد.

فرمانده کل ارتش در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص دفاع همه جانبه، گفت: دفاع همه جانبه بدان معناست که همه در خط مقدمند و باید این را باور داشته باشند و از همدیگر حمایت کنن؛ از این رو بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ارتش هر دو در خط مقدمند و ارتش آماده حمایت از بنیاد برای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی در پایان بر ضرورت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ارتش تاکید و از مجموعه اقداماتی که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام شده است، تقدیر کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: