رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه همیشه باید هوشیار باشیم تاکید کرد، اظهار کرد: باید بیدار و هوشیار باشیم اگر غیر از این باشد غافلگیر خواهیم شد و ملتی که غافلگیر شود ذلیل می‌شود برای اینکه عزت و شرف خود را حفظ کنیم باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی بیان کرد: کارکنان پدافند هوایی چشمان بیدار ملت هستند و شبانه روز بیدار هستند و تمام آسمان کشور را با هوشیاری رصد می کنند و نتیحه تلاش شما بیدار دلان امنیت پایدار آسمان ایران اسلامی است‌.

نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به متن احکام صادره مقام معظم رهبری در انتصاب وی گفت: موضوع حفظ هوشیاری به ویژه ارتقای هوشیاری آحاد کارکنان ارتش و خانواده های آنها مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا است.

وی به بصیرت کارکنان ارتش در برخورد با موضوع حوادث اخیر اشاره کرد و اظهار کرد: هوشیاری ، ولایت مداری و بصیرت مردم ونیروهای مسلح موجب شد اغتشاشات وفنته اخیر نیز در نطفه خفه شود و بار دیگر جلوه های اتحاد و همدلی نمایان شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی افزود: ارتش مشکلات را با نجابت و سختی های دوران جنگ تحمیلی را با صلابت تحمل کرد و در دوران پس از دفاع نیز هیچ گاه اجازه نداد بدخواهان نظام با نیات شومشان خدشه ای به قداست ، صلابت ، ولایت مداری و اقتدار ارتش وارد کنند. ‌

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به تدابیر فرماندهی کل ارتش در خصوص بهبود وضعیت معیشتی کارکنان ارتش تصریح کرد: فرمانده کل ارتش با اراده ای مصمم و عزم جدی تدابیر مهم و راهگشایی را جهت بهبود وضع معیشتی در دستور کار خود قرار داد و ان شا الله در آینده ای نزدیک با برنامه ریزی های هدفمند ایشان خبرهای خوشی از طرح های معیشتی شامل کارکنان و خانواده های بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: