سرهنگ ستاد خلبان علی عفیف فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در جلسه شور ستادی آغاز و پایان این تمرین ضمن تاکید بر حفظ آمادگی حداکثری اینپایگاه در نقش آفرینی در دفاع از کشور و قطع دست متجاوز، اظهار داشت: در حوزه امداد در مواقع بحران، پایگاه‌ چهارم  هوانیروز در حداکثر آمادگیقرار دارد و بازوی توانمند ستاد بحران منطقه خواهد بود.

سرهنگ علی عفیف خطاب به خلبانان و کارکنان این پایگاه گفت: در ذهن مردم کشورمان و در صفحات پر افتخار تاریخ، هوانیروز، همانقدر که حماسه آفرین عملیات های بزرگی نظیر بیت المقدس و فتح المبین و مرصاد بوده است، همانقدر هم حماسه خدمت در سیل سیستان و بلوچستان و زلزله بم و قزوین و منجیل و کرمانشاه و سر پل ذهاب در کارنامه دارد. همانقدر که موظف و متعهد به دفاع از ایران اسلامی در برابر دشمنان هستید، آمادگی هایتان را برای خدمت به مردم در بحران‌ها حفظ کنید.

سرهنگ عفیف، فرصت و توانایی خدمت به مردم را نعمتی خدایی دانست و گفت: قدر این فرصت‌ها را بدانید و آمادگی‌هایتان را برای روز مبادا حفظ کنید و ارتقا دهید.

پایگاه چهارم رزمی هوانیروز ارتش ضمن اینکه به عنوان پایگاه معین هوانیروز در امداد به استان‌های مجاور و نیز پشتیبانی بالگردی از کلیه پایگاه‌های هوانیروزکشور است به عنوان پایگاه معین امداد به استان  تهران نیز وظایفی را برعهده دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   ,