مشاور فرمانده کل ارتش با اشاره به برگزاري رزمايش محمد رسول‌الله(ص) گفت: هشدار ارتش جمهوري اسلامي به ۲ فروند ناو ائتلاف در نخستين روز رزمايش، اقدامي شجاعانه و از روي اقتدار بود.
امير سرتیپ «محمدحسن نامي» گفت: در رزمايش محمد رسول‌الله (ص) ارتش جمهوري اسلامي ايران که طي ۲ روز گذشته در تنگه هرمز، سواحل مکران، درياي عمان و شمال اقيانوس هند تا مدار ۱۵ درجه برگزار شد همکاري و هماهنگي ميان نيرو‌هاي ۴ گانه ارتش»، «ارتقاي روحيه سلحشوري رزمندگان»، «چابکي و تحرک يگان‌ها» و همچنين «آزمايش تسليحات جديد» در قالب اهداف رزمایش به خوبی محقق شد .
امیر نامي اظهار داشت: با توجه به اينکه نيرو‌هاي شرکت‌کننده در اين رزمايش، از يگان‌هاي زميني، هوايي، دريايي و پدافند هوايي ارتش بودند، هماهنگي آن‌ها و اجراي بدون نقص رزمايش، ماموريتي بسيار پيچيده بود که به فضل الهي فرماندهان ارتش به خوبي از پس از اين کار برآمدند.
مشاور فرمانده کل ارتش ادامه داد: قبل از برگزاري رزمايش‌ها در چنين سطح و مقياسي، کشور‌هاي پيراموني و ناو‌هاي حاضر در محدوده رزمايش، در جريان قرار مي‌گيرند که در هنگام برگزاري رزمايش حق ندارند وارد محدوده تمريني شوند و از اين رو، هشدار ارتش جمهوري اسلامي به ۲ فروند ناو ائتلاف در نخستين روز رزمايش، اقدامي شجاعانه و از روي اقتدار بود.
امير نامي همچنين گفت: رزمايش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) ارتش جمهوري اسلامي ايران، پيام «صلح و دوستي» براي کشور‌هاي منطقه را در پي داشت.
وي در ادامه با بيان اينکه «تجارب دفاع مقدس» و «تجارب حوزه مقاومت» با رزمايش‌هايي که نيرو‌هاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در سطح کلان انجام مي‌دهند، پيوستگي دارند، تصريح کرد: نيرو‌هاي مسلح جمهوري اسلامي ايران تجارب گرانبها و ارزشمندي را با خود به همراه دارند و در مواقع لازم به بهترين شکل از آن‌ها استفاده مي‌کنند.
مشاور فرمانده کل ارتش همچنين در خصوص نقش نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در تامين امنيت منطقه گفت: با توجه به اينکه «مقابله با دزدان دريايي» و «تامين امنيت خطوط انتقال انرژي» نياز لازم و ضروري کشور‌هاي حوزه خليج فارس و اقيانوس هند است، نيروي دريايي راهبردي ارتش جمهوري اسلامي تا کنون در اين دو مقوله بسيار پرقدرت ظاهر شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   ,