وی یکی از عوامل موفقیت روحانیت در ارتش را محبوبیت و اعتماد مردمی دانست و تاکید کرد : مردم اگر به روحانیت اعتماد نداشته باشند در روز های بحران آنها را تنها خواهند گذاشت ، باید کاری کنیم که مورد قبول واقع باشیم، مقام معظم رهبری در این زمینه می فرمایند:”علت اصلی همراهی ملت با روحانیت در ایجاد بزرگترین تحول سیاسی تاریخ کشور و به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی بزرگترین اعتمادی بود که بر اثر هزار سال تلاش صادقانه و خالصانه علما و بزرگان و روحانیون در ذهن ملت به وجود آمده بود.”
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه بیان داشت :اگر ما بتوانیم ارتش را به منزله یک ملت کوچک شده ببینیم و در ذهن آنها برای خودمان اعتماد سازی کرده و مورد اعتماد قرار بگیریم در آن شرایط هرچه بگوییم آنها با جان و دل می پذیرند و برای چیزی که ما بخواهیم جان نثار می کنند .
حجت الاسلام محمد حسنی تصریح کرد : از دیگر عوامل موفقیت روحانیت در ارتش تلاش مضاعف است ، و باید تلاش را گسترش داد ، تلاش مظاعف از نگاه حضرت آقا، تلاش ده برابری است و می فرمایند توقع ما این است که شما ده برابر آن کار انجام بدهید.
 
نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص حمایت از کالای ایرانی گفت : همه ما وظیفه داریم در سال جاری تبلیغ حکیمانه و روشنگرانه ای در خصوص حمایت از کالای ایرانی را در دستور اول کار های خود قرار دهیم ، این یک شعار استراتژیک است و به سادگی نباید از کنارش عبور کنیم .
 
وی با بیان اینکه تقویت امید در حل مشکلات کشور باید گسترش یابد بیان داشت : سیاه نمایی و بزرگ نمایی برخی از مشکلات که در همه زمینه ها و زمان ها بوده ، از ترفندهای جنگ روانی دشمن است ، رهبر معظم انقلاب اشاره فرمودند : در کشور هیچ مشکلی نداریم که به دست خودمان قابل حل نباشد، رهبر عزیزمان به تنهایی با این جمله گوهر بار می خواهند به همه ملت امید دهند. ما باید در ارتش جمهوری اسلامی ایران امید یگانی و قسمتی را تقویت کنیم .
 
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی در ادامه تاکید کرد : وقتی به برنامه های فرمانده محترم کل ارتش نگاه می کنیم ، افق آینده ارتش را بسیار روشن تر از گذشته می بینیم، باید کل ارتش را امید بدهیم که فردا بهتر از دیروز خواهد بود.
ایشان در سخنان پایانی خود راهبرد های کلان سازمان عقیدتی سیاسی در سال ۱۳۹۷ را برشمرده و گفتند: تحول فرهنگی آجا مبتنی بر فرامین و تدابیر فرمانده معظم کل قوا، چابک سازی فیزیکی و ذهنی نیروی انسانی، اصلاح و بهبود روش ها، هدایتگری محتوائی مبلغین شاغل و مدعو، تربیت محورسازی انواع آموزش ها، حفظ ارتباط بین شاغلین با پیشکسوتان، جانشین پروری و برجسته سازی فرهنگ ایثارگری از جمله راهبردهای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش می باشد که پیاده سازی این ها عزم جدی همه همکاران روحانی و نظامی را می طلبد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   ,