فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: قول می‌دهم با توجه به اعتمادی که فرماندهی معظم کل قوا و فرمانده ارتش به من داشتند؛ تا پای جان در جهت اجرای اوامر بکوشم.

مهمترین اولویت من ارتقای توان رزمی پدافند هوایی استامیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندهی این نیرو و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرماندهی معظم کل قوا در حکم ابلاغی خود محورها و اولویت‌های قرارگاه پدافند هوایی را تعیین فرمودند.

صباحی‌فرد ادامه داد: من تمام تلاش خود و کارکنان پدافند هوایی را بکار خواهم بست تا منویات فرماندهی معظم کل قوا به طور کامل اجرایی شود؛ من اینجا قول می‌دهم با توجه به اعتمادی که فرماندهی معظم کل قوا و فرمانده ارتش به من داشتند که وظیفه پدافندی مرا چند برابر کرد، تا پای جان در جهت اجرای این اوامر بکوشم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش افزود: من مطمئن هستم با وجود سختی کار، اما تمامی دستورات قابل اجراست و این کار بزرگ را انجام خواهیم داد.

وی درباره مهمترین محورهای مورد توجه در پدافند هوایی خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع بحث ارتقای توان رزمی قرارگاه پدافند هوایی است؛ این کار چند سالی است که آغاز شده و ما باید آن را بهتر کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   ,