فرمانده کل ارتش گفت: انتظار ما در دوران فرماندهی امیر صباحی‌فرد این است که نه فقط مانند دوران امیر اسماعیلی بلکه باید بهتر از آن باشد.

در حیات جدید پدافند هوایی نام امیر اسماعیلی در کنار نام بزرگانی چون شهید ستاری قرار دارد امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه پدافند هوایی اظهار کرد: ما در قرارگاه پدافند هوایی فرمانده‌ای چون امیر اسماعیلی که برادری مجاهد و بسیجی بود را داشتیم که در طول دوران مسئولیت خدمات زیادی را ارائه کرد.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: بزرگان و پیشکسوتان قرارگاه پدافند هوایی امروزه خوب می‌دانند که در زمان فرماندهی امیر اسماعیلی چه اتفاقات مهمی در این قرارگاه رخ داده است؛ ما امروز در هر نقطه‌ای از کشور که پا می‌گذاریم، ردپایی از فعالیت‌های امیر اسماعیلی دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: نام قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با نام بزرگانی همچون شهید ستاری گره خورده و من امروز با اطمینان می‌گویم در حیات جدید این قرارگاه نام امیر اسماعیلی نیز در کنار نام شهید ستاری قرار دارد، چرا که تلاش‌های بسیاری را انجام دادند.

موسوی ادامه داد: امیر اسماعیلی از نخبگان ارتش و تیزهوش و علاقمند به پدافند هوایی هستند. پس زمانی که چنین فردی در کنار ما باشد حاضر خواهیم بود پدافند هوایی را به خوبی تقویت کنیم.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه خدا را شکر می‌کنم که امیر صباحی‌فرد که خود فردی بسیجی و مقبول در پدافند هوایی و ارتش است، به عنوان فرمانده جدید این قرارگاه منصوب شد، ادامه داد: من اطمینان دارم با حضور امیر صباحی‌فرد که سابقه‌ای طولانی در پدافند هوایی دارد، ما قوی‌تر از قبل خواهیم شد؛ آنچه که ما از فرمانده جدید پدافند هوایی انتظار داریم، تماما در حکم ابلاغی فرماندهی معظم کل قوا وجود دارد، به همین خاطر ایشان به خاطر تحقق این انتظارات باید کارگروهی را پیش‌بینی کند. می‌دانم که کار سخت است، اما با همت این فرماندهان شدنی است.

موسوی ضمن تبریک ترفیع درجه به امیر الهامی ادامه داد: امیدوارم امیر صباحی‌فرد و امیر الهامی در کنار هم موفق‌تر از گذشته عمل کنند؛ انتظار ما این است که دوران فرماندهی امیر صباحی‌فرد نه تنها مانند دوران امیر اسماعیلی، بلکه باید بهتر از آن باشد. ما در قرارگاه پدافند هوایی جوانان پرشوری را داریم.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: من در بازدیدهای خود دیدم که جوانان فوق‌العاده با روحیه بالا و انقلابی در قرارگاه پدافند هوایی حضور دارند که آرمان‌های انقلاب را دنبال می‌کنند؛ ما جنگ را دوست نداریم، اما می‌دانم که این جوانان انقلابی منتظر هستند تا برخورد پشیمان‌کننده‌ای با دشمن داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   ,