وی با بیان اینکه امیدآفرینی در جامعه تأثیر بسزایی در افزایش امنیت ملی دارد، تصریح کرد: هیچ‌کس در هیچ جایگاهی حق ندارد، چه با زبان و چه در عمل مردم را ناامید کند، مسؤولان وظیفه دارند، امید مردم را به‌ کارآمدی و خدمتگزاری نظام اسلامی افزایش دهند.

تولیت آستان قدس رضوی با توصیه به مسؤولان به هماهنگی، همراهی و انسجام بیشتر در راستای رفع مشکلات مردم، افزود: فتنه امروز دشمن، فتنه ناامید کردن مردم از کارآمدی نظام، مسؤولان و دست‌اندرکاران کشور است، دشمن تلاش دارد نقص و کاستی در گوشه‌‌هایی از کشور را بزرگ کند و به‌ کل نظام تعمیم دهد.

رئیسی تصریح کرد: قطعاً نقص‌، کوتاهی، مشکل و کاستی‌هایی در گوشه و کنار کشور وجود دارد، اما تعمیم دادن آن به کل نظام مقدس اسلامی و مردم را در مقابل نظام نشان دادن، فتنه دشمن است.

وی تأکید کرد: تلاش مدیران، مسؤولان و دست‌اندرکاران کشور باید در راستای خدمتگزاری خالصانه به‌ مردم و افزایش امید و اعتماد عمومی به‌ نظام اسلامی باشد، این مهم نیز با سخن گفتن و بخشنامه محقق نمی‌شود، مردم باید در میدان عمل دغدغه مسؤولان و دست‌اندرکاران کشور برای رفع مشکلات را ببینند.

تولیت آستان قدس رضوی، تمام مسؤولان و دست‌اندرکاران امور در خراسان رضوی را خادم و خدمتگزار زائران و بارگاه قدس رضوی خواند و خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مسؤولان و خدمتگذاران در این استان، تسهیل امر زیارت برای زائران بارگاه امام الرئوف علی بن موسی الرضا(ع) است که تحقق این مهم نیازمند تلاش و همکاری همه بخش‌ها در خراسان رضوی است.

رئیسی، موضوع فرهنگ را محوری‌ترین مأموریت‌ آستان قدس رضوی معرفی و اظهار داشت: مأموریت فرهنگی اساس تمام اقدامات این آستان نورانی است و تمام بخش‌های مشهد و خراسان که در محضر عالم آل محمد(ص) توفیق خدمت دارند، باید نسبت به‌امور فرهنگی اهتمام داشته باشند.

وی، خدمت به‌ نیازمندان و مستضعفان را از دیگر رسالت‌های آستان قدس رضوی دانست و تأکید کرد: به‌ هیچ عنوان، فقر زیبنده کشور اسلامی ما نیست، تلاش همه بخش‌های امدادرسان در این زمینه همچون کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، سازمان اوقاف و امور خیریه، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و مؤسسات خیریه قابل تقدیر و تشکر است، اما آنچه می‌شود با آنچه باید بشود، متفاوت است، همه بخش‌ها و دستگاه‌ها باید با همراهی و همکاری در راستای رفع مشکلات نیازمندان کوشش کنند، تلاش و همکاری بخش‌های مختلف است که می‌تواند کارساز شود.

تولیت آستان قدس رضوی توضیح داد: امروز انسجام، وحدت، یکپارچگی، هم‌افزایی و هماهنگی بین بخش‌های مختلف یک اصل راهبردی و اساسی برای پیشبرد امور و کارآمدی در این استان است، بنابراین، ضرورت دارد ائمه جمعه، ائمه جماعات، مبلغان، مسئولان در حوزه‌های مختلف برای رفع مشکلات مردم با یکدیگر همدل و همراه باشند.

رئیسی با تأکید بر اینکه آسیب‌های اجتماعی به‌ هیچ عنوان زیبنده کشور اسلامی ما نیست، افزود: آسیب‌های اجتماعی در جامعه نگران‌کننده بوده و معتقدم به‌ دست توانای مدیران مخلص، متدین و خدوم، آسیب‌های اجتماعی حل شدنی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : اقتدار ملی ,  سیاسی و بین الملل ,   ,