به گزارش روابط عمومی ارتش، تعداد ۲۰  نفر از جانبازان قطع نخاع دوران دفاع مقدس به همت دژبان ارتش و سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش در پادگان امام خمینی (ره) دژبان ارتش حضور یافتند و با فرماندهان و کارکنان این مرکز دیدار کردند.

امیر سرتیپ دوم حسینی فرمانده دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار گفت: به لطف خدا دژبان ارتش مفتخر به دریافت دو مدال افتخار الهی شده است، یکی به خاطر تدفین شهید گمنام در این پادگان و پر کردن عطر شهید در این فضا و دیگری حضور شما شهیدان زنده در جمع کارکنان دژبان که باعث مباهات و افتخار ما است.

وی افزود: این برنامه‌ها در راستای اجرای اوامر فرمانده کل ارتش سرلشکر عبدالرحیم موسوی و رئیس ستاد ارتش امیر دریادار سیاری است که باید بصیرت کارکنان افزایش یابد.

در این دیدار جانباز زمانی قهرمان ملی تیراندازی، به نمایندگی از جانبازان از توجه ویژه فرمانده کل ارتش در بازدید از آسایشگاه جانبازان تشکر کرد و افزود: شهدا الگوهای ما جانبازان بوده و هستند، من به نوبه خودم شهید صیاد شیرازی را به خاطر بی‌تکلفی و مهربانی اش، الگو قرار داده و همواره از او یاد می کنم.

در این مراسم یگان‌های مختلف دژبان ارتش از جلوی جایگاه که جانبازان در آنجا مستقر بودند رژه رفتند.

همچنین جانبازان با حضور در مزار مطهر شهید گمنام تدفین شده در پادگان دژبان ارتش، با قرائت فاتحه شاخه گل هایی را به مزار شهید اهدا کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   ,