به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم حسن سیفی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور و رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با تاکید بر اینکه امروز باید حرف علمی برای گفتن داشته باشیم،‌ افزود: هیچ‌کدام از عملیات‌های ما در مجامع علمی و بین‌المللی بارز نشده است.

وی ضمن تاکید بر لزوم تشریح عملیات های ۸سال دفاع مقدس در مجامع بین المللی تصریح کرد:مقاله علمی پژوهشی، پایان‌نامه و کتاب که قابلیت ارائه در مجامع علمی داشته باشد، از جمله مباحثی است که باید در این باره انجام داد.

امیر سیفی افزود: در حوزه درس اخلاق، ما شمار فراوانی از افراد صاحب علم در ارتش و سپاه را داریم، ولی متاسفانه هیچ کتابی در این باره نوشته نشده است که مبنای اخلاق قرار گیرد.

وی ادامه داد: ما حرف برای گفتن بسیار داریم، ولی فرصت آن را پیدا نکردیم که بیان کنیم و به کارهای فرعی پرداختیم و اصل را فراموش کرده ایم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش خاطرنشان کرد: در همین راستا برای روزآمد کردن کتاب‌ها در مجامع علمی نیاز است که به پژوهشگران امکان دسترسی به اسناد داده شود و تلاش می‌کنیم که در این راستا از تمام ظرفیت دانشگاهی، علمی و اصحاب رسانه استفاده کنیم و جنگ را به دانشگاه ببریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   ,