به گزارش روابط عمومی ارتش:  فرمانده نیروی زمینی در بازدید از تیپ 40 متحرک هجومی  در جمع فرماندهان و کارکنان این تیپ گفت :آمادگی رزمی و توان دفاعی نیروی زمینی هراس در دل دشمن انداخته و آن ها را در عرصه های مختلف ناکام گذاشته است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری تاکید کرد: امروز روند آمادگی دفاعی و رزمی نیروی زمینی ارتش در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد و کارکنان این نیرو با تمام وجود در ماموریت ها حضور پیدا می کنند و حضور ولایت مدارانه ، آمادگی رزمی و توان دفاعی  کارکنان ،هراس در دل دشمن انداخته و آن ها را عرصه های مختلف ناکام گذاشته است.

وی با بیان اینکه یگان های متحرک هجومی و واکنش سریع از تحرک بسیار بالایی برخوردار شده اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تجهیزات و آموزش های متناسب با نوع تهدیدات دشمن  در اختیار یگان های متحرک هجومی و واکنش سریع  قرار گرفته است .

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این بازدید از نزدیک در جریان آمادگی رزمی و توان دفاعی این تیپ قرار گرفت و دستورات لازم را جهت ارتقاء هرچه بیشتر آمادگی رزمی صادر کرد .

از دیگر برنامه های وی دیدار با خانواده هایی که دارای مشکلات و بیماری صعب العلاج هستند بود و برای رفع مشکلات و تسریع در روند بهبودی و درمان  بیماران دستورات لازم را صادر کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   ,