شهر‌های موشکی ما آماده شلیک به مراکز مهم هستند
 
وی با بیان اینکه ایران آماده است به هرگونه تجاوز نظامی پاسخ قاطع بدهد، ادامه داد: وقتی امام خامنه‌ای می‎فرمایند که اگر لازم باشد در عرض هفت دقیقه تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شود، شوخی در کار نیست و تمام شهرهای موشکی ما آماده این عملیات هستند.
 
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس تاکید کرد: تمام مراکز مهم اسرائیل شناسایی شده‌اند و موشک‌های سجیل و شهاب ایران اسلامی نیز هدفگذاری شده‌اند و به طور اتوماتیک شلیک خواهند شد.
 
وی تاکید کرد: این مهم تنها به اسرائیل منوط نیست و هر کشوری در دنیا به ایران حمله کند، این اتفاق برایش رخ خواهد داد و تمام این عملیات اتوماتیک خواهد بود.
 
کریمپور این قدرت را از آثار خون شهدا دانست و بیان کرد: به برکت خون شهدا آرامش و امنیتی در کشور ما حکمفرما شده است که در هیچ کشور دیگری وجود ندارد.
 
وی با اشاره به تشکیل داعش بیان کرد: تفکر ایجاد داعش از 20 سال قبل کلید خورد و نوادگان برده‌های اروپاییان را برای این کار تعلیم دادند.
 
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس ادامه داد: سران داعش که پرچم مسلمان بودن را دارند همه صهیونیسم هستند تا به نام اسلام، تیشه بر ریشه اسلام بزنند.
 
وی بیان کرد: داعش کم‌کم به سرنوشت منافقین دچار خواهد شد و روز به روز محدود می‌شوند و این نوید را باید داد که داعش در آینده‌ای نزدیک از بین خواهد رفت.
 
کریمپور اضافه کرد: سوریه که روزی تجزیه شده بود در حال آزادسازی کامل است و استکبار جهانی از ایجاد داعش شکست سنگینی خورده است.
 
وی افزود: خود داعشیان امروزه فهمیده‌اند که چه اشتباه بزرگی انجام داده و این امید می‌رود که چاقو این بار دسته خودش را ببرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : اقتدار ملی ,   ,