امیر سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی،فرمانده قرار گاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در جمع دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش،شرکت کننده در دوره بیست و یکم هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی در گروه پدافند هوایی دزفول حضور یافت .
وی در جمع دانشجویان دانشگاهای  افسری ارتش، با اشاره به وظایف و ویژگی های معارف جنگ خاطرنشان کرد:هیئت معارف جنگ به دنبال بیان تفاوت جنگ و دفاع است. دفاع عموما بر خواسته از بطن مردم و با حقانیت و مقدس است. همانطور که جنگ تحمیلی هشت ساله ایران با رژیم بعثی عراق نیز صرفا دفاعی مقدس وبیانگر مظلومیت مردم ایران در این مصاف نابرابر بود.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در ادامه به نقش پدافند هوایی در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت : اگر در جنگ تحمیلی لیاقت دریافت صفت دفاع معجزه آسا را از لسان رهبر معظم انقلاب داشتیم اکنون با تلاش و ایثار گری همکارانم در پدافند صفت (اولویت اول در دفاع از کشور) از زبان فرماندهی معظم کل قوا منتصب شدیم و این برای ما هم باعث افتخار است و هم مسولیت سنگین به دنبال دارد.
امیر اسماعیلی در بخش پایانی سخنانش،آمادگی یگان های پدافند هوایی و سایر نیرو های مسلح ایران را برای دفاع از اقتدار و صیانت از مرز های کشور را در سطح بالایی دانست و تاکید کرد: ایران بیش از دویست هزار شهید نداده که آمریکا برای او تعیین تکلیف کند. بی تردید کشور های ابر قدرت و مزدوران منطقه ای آن ها به برکت خون شهدا و آمادگی نیرو های مسلح، جرئت تعرض به ایران اسلامی را ندارند واگر به ایران چشم طمع بدوزند و دست از پا خطا کنند حماسه های بی بدیل هشت سال دفاع مقدس را دوباره تکرار خواهیم کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   ,