لوموند سپس به سفر مهم 17 ماه پیش سردار سلیمانی به روسیه اشاره کرد که رسیدگی به اوضاع سوریه محور اصلی آن بود.

 این روزنامه فرانسوی در ادامه نوشت: قاسم سلیمانی توانمندترین مرد خاورمیانه است که در جنگ ایران و عراق حضوری فعال داشت و فنون نظامی بسیاری را آموخت و از آن زمان تاکنون همیشه با جنگ زندگی کرده است.
 وی با سرنگونی دیکتاتوری "صدام حسین" به عراق رفت و پس از آن به نبرد در جبهه‌های سوریه اعزام شد. او با گذشت 39 سال از انقلاب اسلامی، همچنان در حال خدمت‌رسانی در جبهه‌های جنگ است. وی نخستین بار در سال 1980 میلادی و برای دفاع از انقلاب اسلامی جوان و تازه شکل گرفته ایران پا به عرصه مبارزه گذاشت و اکنون 37 سال است که لباس رزم به تن دارد.
 لوموند در بخش دیگری از این گزارش به نقش تاثیرگذار سردار سلیمانی در ارتباط با کشورهای مختلفی مانند سوریه، عراق و لبنان اشاره کرد و به نقل از "علی ادیب"، یکی از رهبران شیعه عراق، نوشت: قاسم سلیمانی برای حفاظت از جمهوری اسلامی در برابر داعش و سایر گروه‌های تروریستی می‌جنگد و انگیزه وی از این نبرد بیش از آنکه ملی باشد، مذهبی است.
 لوموند در پایان نوشت: ژنرال دو ستاره ایرانی با صبر و شکیبایی خاور دور و خاور نزدیک را به یکدیگر متصل و محور مقاومت را در منطقه مستحکم کرد. او از طریق عراق، سوریه و لبنان توانست ایران را به دریای مدیترانه متصل کند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   ,