به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار "حسین سلامی" جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران که صبح امروز (سه‌شنبه)‌در نشست تخصصی تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع)‌ سخن می‌گفت، روز میلاد امام حسین (ع)‌ را به روز میلاد پاسداری از مکتب اسلام توصیف کرد و گفت: امام حسین مظهر پاسداری از مکتب اسلام است و امروز پاسداران در دفاع از مکتب و حقیقت اسلام در صحنه حاضر هستند.  همچنین سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص وضعیت خان‌طومان باید گفته شود که این یک تغییر و تحول تاکتیکی است و اثر استراتژیک در مجموعه میدان ندارد.

هر چه دشمن در عراق، سوریه، یمن و لبنان هزینه می‌کند جبهه حق سود می‌برد

وی افزود: ما در مجموع درباره وضعیت میدانی سوریه آینده مطمئنی را سراغ داریم. ما نظام سوریه را بخشی از جبهه مقاومت می دانیم و بر اوضاع کاملا مسلط هستیم و این تغییر تاکتیکی کوچک نمی‌تواند اثری بر صحنه جغرافیایی نبرد بزرگ داشته باشد.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: هر چند تلاش می‌شود این قطعاتی که در روزهای اخیر تکفیری‌ها اشغال کردند، بازپس گرفته شود.
وی پیرامون توان جبهه مقاومت گفت: محور مقاومت از انسجام بالایی  نسبت به گذشته برخوردار است و حزب‌الله لبنان یک واقعیت دفاعی نیرومند در جهان اسلام است که امروز همه مسلمانان به وجود او افتخار می‌کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : اقتدار ملی ,   ,