دکتر محمد کافی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در نشست مشترک با قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با ابراز خرسندی از همکاری نزدیک با این قرارگاه،  آمادگی کامل دانشگاه فردوسی مشهد را برای همکاری با قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با توجه به ظرفیت‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی این دانشگاه و همچنین استفاده از ظرفیت‌های دوطرف اعلام کرد.
وی انسجام، وحدت و هماهنگی در نیروی زمینی ارتش را افتخار آمیز دانست و توجه به ظرفیت های علمی و فناوری دانشگاه های داخل کشور و پرهیز از موازی کاری در صنایع دفاعی و نیروهای مسلح را مسیری درست و قابل تحسین بر شمرد.
امیر سرتیپ دوم آذریان، فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین سالروز آزادسازی خرمشهر از مساعدت‌های همه جانبه دانشگاه فردوسی مشهد با قرارگاه شمال شرق نزاجا تقدیر و تشکر نمود.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر فعالیت های علمی و فناوری نیروهای مسلح پس از دفاع مقدس، اظهار داشت: راه رزمندگان را می بایست دانشجویان ادامه دهند.
 فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا، همچنین گزارشی از اهم همکاری‌های دوجانبه با دانشگاه فردوسی مشهد ارائه نمود که از آن جمله همکاری های پژوهشی با مرکز تحقیقات شمال شرق نیروی زمینی، تسهیلات کسر خدمت برای دانشجویان، حمایت مالی از طرح های پژوهشی و پایان نامه ها را ذکر کرد.
دکتر بهرامی، معاون پژوهش و فناری دانشگاه فردوسی مشهد نیز در این نشست از امکانات و ظرفیت‌های مختلف دانشگاه در حوزه های مختلف نام برد و زمینه های همکاری میان دانشگاه فردوسی مشهد و قرارگاه شمال شرق نزاجا را در زمینه های مربوط به فناوری و هایتک، زمینه های مربوط به تغذیه و صنایع غذایی، روانشناسی، زمینه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، مباحث حقوقی و مهندسی معکوس برشمرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   ,