به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش؛ در این دیدار امیر سرتیپ دوم شرفی فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم به نمایندگی مقام معظم رهبری در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اعلام کرد: ما بعنوان سرباز در خدمت خواهیم بود و از زحمات دلسوزانه، مدبرانه و عاشقانه حضرتعالی در طول خدمت در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تقدیر و تشکر می کنیم و باعث افتخار است از این به بعد از نزدیک از منویات حضرتعالی بهره می بریم.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نیز طی سخنانی گفت: هرچه عزت، اقتدار و سر بلندی داریم به برکت امام(ره) است. امامی که مردم ما را از حقارت نجات داد.
وی در ادامه گفت: در گذشته طوری برنامه ریزی کرده بودند که ملت ایران و نظام حاکم بر ایران را کوچک بشمارند و به کشور ما بعنوان یک کشور وابسته نگاه می کردند اما امام آمد و به ملت ایران عزت داد و فرهنگ اسلامی را در جامعه حیاتی نو بخشید.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بخش دیگر از سخنان خود بیان داشت: امروز، قرآن در سراسر کشور عزیز ایران اسلامی حاکم شده و جوانان ما امروز اهل قرآن و عامل به آن هستند و در عمل وفاداری خود به قرآن را نشان می دهند و این به برکت امام(ره) است که به روح پرفتوحش درود فرستیم.
وی افزود : دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امیدوار بودند تا امام از دنیا برود و کار انقلاب تمام شود اما مجلس خبرگان رهبری در عرض 24 ساعت کاری کرد که دشمن مأیوس شد و مقام معظم رهبری امروز جمهوری اسلامی ایران را حکیمانه رهبری می کنند. 
امام جمعه تبریز در پایان گفت: وظیفه ما تحقق بخشیدن به شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری اعلام شده است، یعنی اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است که الزاماتی از جمله جلوگیری از اسراف و رونق بخشیدن به اقتصاد و افزایش تولید داخلی را می طلبد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   ,