وی با اشاره به دستور فرماندهی معظم کل قوا جهت حفاظت و حراست از خطوط مواصلاتی دریایی جمهوری اسلامی در آب‌های بین المللی توسط نیروی دریایی ارتش، عنوان کرد: حفظ و حراست از منافع جمهوری اسلامی ایران، به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی در آب‌های بین المللی و خنثی سازی پروژه ایران هراسی و انتقال پیام صلح و دوستی به جهانیان و کشورهای منطقه‌ای و همسایگان از جمله اهداف این ماموریت هاست.

ناخدا حسنی، انتقال فرهنگ فی مابین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای دوست و برادر، انتقال دانش از کارکنان قدیمی به کارکنان جوان، اِشراف اطلاعاتی در منطقه و تامین امنیت خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را از اهداف ماموریت‌های برون مرزی نیروی دریایی ارتش و ناوگروه چهل و ششم عنوان کرد.

وی افزود: ناو گروه چهل و ششم طی ماموریت ۵۶ روزه، اقدام به رهگیری ۶۸۰ فروند واحد غیرنظامی در خلیج عدن و شناسایی تعداد ۱۶ فروند واحد نظامی و فرامنطقه‌ای به صورت مثبت کرده است.

به گفته فرمانده ناوگروه چهل و ششم نیروی دریای ارتش، شناسایی الینتی و کامینتی تعداد ۲۳۸ فروند شناور و هواپیمای نظامی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و مانیتورینگ راداری تعداد ۳۸ فروند کشتی تجاری و نفتکش در طول مدت ماموریت، از جمله فعالیت‌های این ناوگروه بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,  امنیتی دفاعی ,   ,