محسن رضایی 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتر خود نوشت: عذابی سخت در انتظار سران تروریست‌ها خواهد بود. قصاص ما سخت و به یاد ماندنی است. این شروع انتقام از داعش بود. سیلی بزرگتر در راه است. حامیان تروریسم نیز پیام اقتدار ایران را دریافت کردند.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمنان ما باید بدانند تهران، لندن و پاریس نیست؛ این یک کار کوچک بود که انجام شد و اگر دست از پا خطا کنند، ضربات مهلک‌تری بر سر آن‌ها فرود خواهد آمد؛ شناسایی پایگاه تروریست‌ها و احاطه و اشراف اطلاعاتی در این رابطه، یک دنیا مساله است؛ زدن این موشک‌ها از این فاصله ۶۰۰ الی ۷۰۰ کیلومتری و نشاندن روی یک ساختمان کوچک، خود حامل یک پیام است؛ یعنی می‌فهمند که عیار ایرانی‌ها کجاست.

علاءالدین بروجردی
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مجلس گفت: در مبارزه با تروریست وارد فاز جدیدی شده ایم. در شرایطی که سنای آمریکا مصوبه اخیر خود را گذراند که محور اساسی آن علیه توانمندی موشکی بود، ایران عملا در صف خط مقدم توانمندی به لحاظ قدرت موشکی قرار گرفته است. این موضوع پاسخی به آمریکایی ها بود.

سردار رمضان شریف
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات موشکی سپاه تنها گوشه بسیار کوچکی از قدرت تنبیهی ایران علیه تروریست‌ها و دشمنان بوده است؛ حامیان بین‌المللی و منطقه‌ای تروریست‌ها باید پیام هشدارآمیز عملیات موشکی را درک کنند.

سردار رسول سنایی‌راد
معاون سیاسی سپاه گفت: موشک‌ باران شب گذشته این پیام را به تروریست‌ها می‌دهد که اگر بخواهند به شرارت‌های‌شان ادامه دهند با سیلی محکم مواجه می‌شوند و الزاماً ضربه‌زدن به آنها در داخل خاک جمهوری اسلامی ایران معنایی نمی‌دهد.

حسین امیرعبداللهیان
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در توئیتر خود نوشت: سپاه پاسداران به تلافی عملیات تروریستی اخیر در تهران، مرکز فرماندهی تروریست ها در سوریه را موشک باران کرد. این فقط یک هشدار نرم بود!

جواد کریمی‌قدوسی
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حمله موشکی ایران به مقر تروریست‌ها در سوریه پیامی برای خروج حامیان تروریسم از منطقه بود. ضرادخانه‌های سپاه آماده هستند.

حمید بعیدی‌نژاد
سفیر ایران در انگلیس در توئیتر خود نوشت: حمله موشکی ایران علیه پایگاه نظامی داعش اراده و ظرفیت ایران برای مقابله با تروریسم و تهدیدات امنیتی را به نمایش گذارد.

سیدعباس صالحی
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام توئیتری نوشت: «قدرت موشکی سپاه ایران، «دیرالزور» را درهم کوبید. زور آمریکایی، زر سعودی و تزویر داعشی، صلابت علوی را بهتر خواهد شناخت».

الیاس حضرتی
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در توئیتر خود نوشت: ‏دستمریزاد به برادرانم در سپاه پاسداران براى پاسخ قاطع به دشمن تکفیرى. دشمن بداند کوچکترین تعرض به خاک ایران بى‌پاسخ نمى‌ماند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,  امنیتی دفاعی ,   ,