برخی از جریان‌های داخلی هم نوا با سخنان کینه‌توزانه مقامات آمریکایی گفتمان انقلاب را تضعیف می‌کنند

آیت الله  عباس کعبی  با بیان اینکه رژیم آمریکا خصومت ماهوی با انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد گفت: آن‌ها از اول انقلاب تاکنون همواره در صدد براندازی نظام را داشتند و در این مسیر شگرف‌های مختلف و متفاوتی را آزموده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها بعد از فتنه 88 از براندازی سخت مأیوس شده‌اند و تحریم‌هایشان هم به نتیجه نرسید بیان داشت: از زمان فتنه 88 به بعد آن‌ها تلاش کردند که با استحاله انقلاب اسلامی اهدافشان را پیش برده و براندازی نرم را رقم زنند.

وی خاطر نشان کر: متأسفانه هم‌نوا با سخنان کینه‌توزانه و خصمانه مقامات آمریکا بعضی از جریانات آمریکا به تضعیف گفتمان انقلاب اسلامی در اهداف مأموریت‌های انقلاب، امام و شهدا می‌پردازند که این مسائل بوی فتنه و توطئه می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با  تأکید بر اینکه دولتمردان جمهوری اسلامی وظیفه دارند در برابر خیره‌سری‌های آمریکا و اقدام مداخله‌جویانه آن‌ها ایستادگی کنند اظهار داشت: مقامات جمهوری اسلامی باید نسبت به نقض‌های مکرر برجام و بدعهدی‌های مکرر آمریکا تذکرات جدی داده و اقدامات حقوقی خاص خودشان را از طریق سازمان ملل و شورای امنیت انجام دهند.

کعبی با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در خصوص خارج کردن منافقین از لیست گروه‌های تروریستی گفت: آمریکا بیش از این منافقین خلق را به عنوان سازمان‌های تروریستی پذیرفته بود ولی امروز با آن‌ها ارتباط برقرار می کند و به همراه آن‌ها فرمان‌های براندازی جمهوری  اسلامی را طراحی می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   ,   ,