سرتیپ حیدری با تاکید بر اینکه ضامن موفقیت کلیه نیروهای خدوم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی حرکت در مسیر ولایت فقیه است، تصریح کرد: انتخاب‌ها و انتصاب‌ها در این نیرو باید بر مبنای شایسته‌سالاری باشد و ضامن اجرای این مهم بازرسی‌ها هستند.
وی تاکید کرد: ۲۳ طرح طبق خواسته‌های مقام معظم رهبری در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تعریف شده است و به جز این طرح‌ها که باید نگاهی همچون فروع دین به آن‌ها داشته باشیم طرحی دیگری در برنامه کاری‌مان نداریم و اگر کل طرح‌ها تمام شد برای اجرای طرح جدید از مقام معظم رهبری کسب تکلیف خواهیم کرد و معتقدیم که ایشان نایب بر حق امام زمان(عج) هستند و ولایت‌مداران باید از دستورات ایشان تمکین کنند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رابطه با فراز سوم برنامه‌های کاری این نیرو، بیان کرد: شاکله وظایف بازرسی‌ها به جز وظایف تدوین و ابلاغ شده، در مسیر سه مولفه و شاکله تقسیم شده است که شامل پیش‌بینی و پیشگیری، رصد و اطلاع‌رسانی درست، لحظه‌ای و به‌هنگام و اقدام به‌موقع و بازدارنده در بخش‌های مختلف از بالاترین تا پایین‌ترین مقام است و این مهم فراز سوم برنامه‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی دیده شده است.
سرتیپ حیدری گفت: کلیه برنامه‌های اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی باید برگرفته از معارف قرآنی و دینی و توصیه‌های پیامبر اکرم(ع) و ائمه اطهار(ع) باشد و باید رفتار علوی را از سوی ولایت‌مداران شاهد باشیم و خضوع و خشوع باید در رفتار، عمل و کردارمان باشد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه تکریم سربازان باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: تشویق و تنبیه سربازان که امانت دست ما هستند باید عادلانه باشد.
حیدری تصریح کرد: فراز چهارم، اقدام به‌هنگام و به‌موقع است و اگر فرمانده‌ای توان مدیریت ندارد باید با احترام تمام تکریم شده و بلافاصله فرمانده جدید معرفی شود.
وی در پایان سخنانش تاکید کرد: کوچکترین غفلت ما با بزرگترین سودجویی دشمنان را به همراه خواهد داشت و همه خادمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه بازرسان این نیروی نظامی باید به‌گونه‌ای عمل کنند که در انجام وظیفه‌شان حتی یک لحظه غفلت و کوتاهی نباشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   ,