جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت:‌ باید مراقب باشیم تا وحدت میان اقشار به هر بهانه‌ای از بین نرود. دولت‌هایی که در مقاطع مختلف روی کار آمده‌اند مورد احترام ما هستند. مردم بزرگوار ایران در دفاع از دین خدا طی 38 سال گذشته نشان دادند که در مقابل گروه‌های معاند و ضدانقلاب ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: در 8 سال دفاع مقدس همین مردم جانانه کمک و از نظام مقدس خود حمایت کردند. امروز ما مطیع امامین عزیز انقلاب اسلامی هستیم و باید مراقب موضع‌گیری‌های خود باشیم و تلاش کنیم وحدت از بین نرود چرا که دشمن این موضوع را نشانه گرفته است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ادامه داد: مردم ما در همه مقاطع پای نظام خود ایستاده‌اند و مطمئن باشید که آینده بهتر خواهد بود چرا که در گذشته ما محدودیت‌ها و تکنولوژی پایین‌تری را داشتیم، اما امروز هم ایران و هم مقاومت اسلامی به میدان آمده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز در عراق، سوریه و یمن شاهد هستیم که مردم از آرمان‌های اسلامی و انقلابی دفاع می‌کنند، گفت: این موضوع طبیعی است که دشمنان هجمه‌های سنگینی را داشته باشند، اما باید در مقابله با این هجمه سنگین مراقب باشیم که با برخی صحبت‌ها و حاشیه‌سازی‌ها به وحدت امت لطمه‌ای نزنیم.

سردار فضلی در خصوص برخی هجمه‌های صورت گرفته علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه و بسیج در خدمت نظام اسلامی و همه امت ولایی و انقلابی هستند، ما دست یاری به سمت دولت و همه ارکان نظام دراز کردیم. این ظرفیت کم‌نظیری که در سپاه و بسیج وجود دارد، می‌تواند یاری‌رسان باشد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه پیش‌تر نیز توسط بسیج و سپاه اعلام آمادگی جهت کمک به دولت صورت گرفته است، ادامه داد: امروز و در آینده نیز این کار را انجام خواهیم داد، البته کمک‌هایی در دولت‌های گذشته در زمینه سازندگی درخواست شده و به همین دلیل سپاه وارد این عرصه شده است.

وی با بیان اینکه در گذشته تکنولوژی در اختیار کشورهای خارجی بود که نتیجه آن عدم برخورداری از پروژه ملی شد، افزود: به خاطر ورود سپاه و همت جوانان کشور است که در این رقابت به بلوغ رسیدیم و می‌توانیم پروژه‌های بزرگ را از صفر تا صد انجام دهیم، پس باید مراقب باشیم که خودمان این دستاوردها را تضعیف نکنیم و بهانه‌ای به دست دشمن ندهیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: برخی حرف‌های زده شده تداعی کننده برخی چهره‌هایی است که در گذشته با نظام نفاق داشته‌اند. منافقین در هر شرایطی به دنبال دشمنی هستند و ما باید مراقب باشیم که در پازل دشمن کاری را انجام ندهیم که در مواجهه با شهدا شرمسار باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی :  ,  سیاسی و بین الملل ,   ,